Mesurador CO2

Alumnes de 4t d’ESO desenvolupen un mesurador de CO2.

En el següent vídeo, els propis alumnes expliquen el seu projecte: Vídeo explicatiu

L’alumnat de 4t d’ESO, de l’optativa de Robòtica, Tecnologia i Disseny 3D, han desenvolupat mesuradors de CO2 al llarg del present curs 2020-2021.  Aquests mesuradors s’instal·laran a les aules del centre.

La utilitat d’aquests aparells és mesurar la concentració de CO2, i així, millorar el control i la qualitat de l’aire a les aules, ajudant a prevenir possibles concentracions nocives per a la salut en aquests temps de COVID.

Els mesuradors s’han desenvolupat utilitzant impressores 3D per al disseny de la caixa i plaques d’Arduino per a l’electrònica, completament programats pels alumnes amb diferents sensors d’humitat, temperatura i CO2, que mostren la informació visualment mitjançant un display LCD i LEDs d’alerta en cas d’altes concentracions.