Premi Sambori 2021

L’IES FRANCESC BADIA PARTICIPA I GUANYA EN ELS PREMIS SAMBORI 2021

Ahir 13 de maig de 2021 es va  fer el lliurament de premis per part de l’Ajuntament de Foios a l’alumnat guanyador del 23é Premi de literatura en valencià, Sambori en la fase local. L’acte estigué presidit pel regidor de cultura i van assistir l’alumnat guanyador del concurs, familiars, etc.

Aquest és un dels concursos més importants arreu del País Valencià pel seu objectiu de promoure i difondre l’ús literari del valencià en l’àmbit escolar des d’Infantil fins a les Escoles Oficials d’Idiomes.

Com és habitual en la mecànica d’aquest premi, es convida a la participació de l’alumnat dels centres per a la selecció de les obres més descades. Pel que respecta al nostre institut han participat 2n i 4t d’ESO majoritàriament.  Una vegada feta la selecció de les obres per part d’una comissió del Departament de Valencià, aquestes passaren a la selecció comarcal del concurs.

Així, doncs, des del Departament de Valencià volem agrair l’esforç i les ganes posades per totes i per tots en aquest meravellós treball vers la nostra llengua. Però, a més a més volem fer una menció especial a l’alumne Antonio Gamero Sánchez que ha sigut guardonat amb el premi comarcal.

Enhorabona a totes i a tots. Com diu el nostre gran poeta V. Andrés Estellés Assumiràs la veu d’un poble i serà la veu d’un poble i seràs, per a sempre, poble.