ESCOLA DE FAMÍLIES: “ESMORZARS I BERENARS SALUDABLES”

cartel Almuerzo Saludables

PROGRAMA ESCOLA DE FAMÍLIES: El proper 22 de febrer de 2024

18:00h-18:20h School Food For Change. (Joan Quiles. Cap de Secció d’Educació per a la Salut. Direcció General de Salut GVA).

18:20h-18:35h Paper transformador de les comissions d’alimentació de les AFA per a millorar els menjadors escolars.
(Doris Monros. Justícia Alimentària).

18:35-18:50h Escoles Promotores de Salut. (Universitat de València-Facultat de Magisteri. Jorge Lizandra – Sandra Valencia).

18:50h-19:10h ECO-AUDITORIA i Accions contra balafiament alimentari als centres educatius.
(IES Andreu Alfaro de Paiporta. Víctor Pérez – Maria Herranz).

19:10h-19:30h Comunicacions vàries. (IES Enric Valor de Silla. (Alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior en Dietètica).

Mentrestant, de 17:30h a 19:30h, taller de cuina a les instal·lacions de CANTINA S3, per a totes les xiquetes i xiquets inscrites en aquest link:  https://forms.gle/jPdGPd5MLwYE2jML6
Coordinat per professorat del Cicle Formatiu de Grau Superior en Dietètica de l’IES Enric Valor de Silla, el Cuiner Cap de CUINA S3 (Toni)
i professorat de l’IES Enric Valor de Picanya.

Prem ací per a veure tota la informació i descarregar el programa de l’activitat