Informació sobre la identitat digital de l’alumnat

Estimades famílies:

Des del curs 21-22, el nostre centre porta formant part de la xarxa de Centres Digitals Col·laboratius (CDC) de la Generalitat Valenciana. Amb aquesta xarxa es pretén, entre altres coses, augmentar les capacitats TIC de l’alumnat afavorint l’alfabetització digital des d’edats primerenques i fomentar l’ús d’eines col·laboratives. Per a aconseguir això, la Conselleria d’Educació ha assignat una identitat digital a tot el nostre alumnat que li dona accés tant a un compte de correu en Outlook de Microsoft com a les eines del paquet Office 365.

Per a conéixer la identitat digital dels seus fills i tindre accés a totes aquestes eines, han d’entrar en la Web Família: a la cantonada superior esquerra, davall de la foto del seu fill o filla veuran les dades relatives a la identitat digital (correu electrònic, clau de recuperació i contrasenya inicial).

Per a més informació, no dubten a consultar la nostra web: