PATIS ACTIUS

El projecte “Patis Actius” és una realitat al nostre centre. La finalitat del mateix és dinamitzar el temps de pati creant un espai inclusiu on el nostre alumnat pot practicar diferents tipus d’activitats.

Els objectius que pretenem aconseguir són:

• Afavorir la interacció de l’alumnat de forma saludable i divertida.
  • Augmentar, impulsar i potenciar la pràctica d’activitats físic-esportives.
  • Dinamitzar l’hora del pati.
  • Reduir els possibles conflictes que es puguen produir en el pati.

La creació del projecte ha estat possible gràcies a la participació de la comissió de jocs de pati, de l’AMPA del centre (qui ha fet una despesa important adquirint material), el professorat de guàrdia de pati, l’alumnat de 2n de batxillerat que cursa la matèria Activitat física per a la salut i el desenvolupament personal, responsable de l’organització, així com el departament d’Educació física del centre.

Actualment el pati està organitzat en diferents espais i cada espai té assignada una activitat. Les activitats proposades al llarg d’aquest curs són:

• Ping-pong
  • Futbolí
  • Spikeball
  • Bàsquet
  • Pinfubote
  • Futbol
  • Escacs

D’aquestes activitats, només el futbol està plantejada com una lligueta interna del centre. La resta d’activitats estan disposades en els seus espais i l’alumnat pot practicar-les sense necessitat d’estar inscrit, participant de forma autònoma i autoorganitzada.