
Aquest divendres 5 de juny es va celebrar a la Casa de la Cultura d’Enguera l´acte de Graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat. Aquest és un moment molt especial ja que, a més de posar en valor una etapa plena d´esforç i d´anècdotes, despedim a uns alumnes que han estat amb nosaltres durant almenys 6 anys.
Famílies i professorat es van reunir per compartir amb ells una vesprada emotiva, en la que no van faltar els agraïments, els records i els bons desitjos per al futur.
Felicitem tot l’alumnat graduat i els desitjem molta sort en aquesta nova etapa que comencen.
