Graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat

Aquest divendres 5 de juny es va celebrar a la Casa de la Cultura d’Enguera l´acte de Graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat. Aquest és un moment molt especial ja que, a més de posar en valor una etapa plena d´esforç i d´anècdotes, despedim a uns alumnes que han estat amb nosaltres durant almenys 6 anys.

Famílies i professorat es van reunir per compartir amb ells una vesprada emotiva, en la que no van faltar els agraïments, els records i els bons desitjos per al futur.

Felicitem tot l’alumnat graduat i els desitjem molta sort en aquesta nova etapa que comencen.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies