CONVIVÈNCIA

MEDIACIÓ ESCOLAR

La mediació escolar és un projecte que va començar en el curs 2023-24. Es caracteritza per ser:

• Una forma pacífica de resoldre conflictes.
  • En la qual una tercera persona (mediador/a que pot ser tant un professor/a com un alumne/a) ajuda als alumnes/as implicats en el conflicte a arribar a un acord a través del diàleg.
  • És voluntària.
  • No es jutja a ningú per part del mediador/a.
  • Es confidencial.
  • Se sol·licita en:
    • Direcció d’estudis
    • Bústia de suggeriments del centre (al costat de la Biblioteca)
    • Departament d’Orientació
    • Tutor/a
    • Coordinadora de convivència (Inma Sarrión).

TUTORIES AFECTIVES

Este projecte va tindre els seus inicis en el curs 2021-22, amb molt bons resultats. Les tutories afectives es caracteritzen per:

• Anar dirigit a aquell alumnat que, per diferents motius, manifesta la necessitat d’un acompanyament més personalitzat en el centre.
  • Ho realitza professorat voluntari.
  • El que es pretén és ajudar a l’alumne/a en l’àmbit escolar, perquè tinga una persona adulta de referència en el centre.
  • És voluntari per a l’alumne/a.