Ministay in UK

El passat 16 d’abril un grup de 22 alumnes/as que estan cursant 1er de Batxillerat van emprendre viatge rumb al Regne Unit.

Van realitzar una estada de cinc dies en la localitat de Rochester, situada al sud-est d’Anglaterra. Els objectius d’esta activitat organitzada des del departament d’Anglés de l’IES Enguera pretenien, d’una banda, posar en pràctica la llengua anglesa apresa a l’aula a través de diverses sessions de “English in Action” dutes a terme per professorat de l’escola Concorde International i a través de l’estada en famílies que ens van facilitar l’allotjament i els menjars. D’altra banda, també es perseguia l’enriquiment cultural per mitjà de visites a llocs emblemàtics. D’ací ve que visitàrem la ciutat de Rochester, coneguda pel seu castell normand; Londres, que s’estava engalanant per a celebrar la seua marató, i Canterbury, on la pluja va impedir visitar els seus famosos racons, però en la qual vam poder gaudir del seu ampli ventall de botigues i proveir-nos de “souvenirs”.

A més, també estrenyem els llaços amb els nostres companys i vam poder posar en valor i trobar a faltar el que tenim en les nostres llars.

Per tot això, la nostra estada al Regne Unit va suposar una experiència molt enriquidora, que va deixar amb ganes de repetir-la en el futur tant als alumnes com a les professores . Va valdre la pena.