Participa en el concurs 11 F

L’11 de febrer és el Dia internacional de la dona i la xiqueta en la ciència.

Per a celebrar este dia i promocionar les carreres professionals científiques entre el nostre alumnat, els departaments de ciències de l’institut han organitzat el II Concurs Dia internacional de la dona i la xiqueta en la ciència.

Començarà dilluns que ve 15 de gener i durant quatre setmanes cal encertar qui és cadascuna de les científiques proposades a través d’una sèrie de pistes.

Durant els esbarjos dels dilluns 15, 22 i 29 de gener així com el 5 de febrer es penjarà a la biblioteca un cartell amb les pistes d’una científica. Cada participant haurà d’utilitzar estes pistes per a esbrinar de qui es tracta i el dimecres de cada setmana col·locar la papereta en l’urna que estarà també a la biblioteca.

El divendres 9 de febrer se sortejarà entre tots/as els encertants de les quatre científiques uns auriculars sense fils proporcionats per l’AMPA.

Convocatòria oberta a tot l’alumnat del centre. No et quedes sense participar!