Podcasts mediambientals

El projecte “Podcasts mediambientals” consisteix en una activitat d’enregistrament de programes radiofònics on l’alumnat participa investigant sobre diversos casos relacionats amb les problemàtiques mediambientals del nostre temps. Es treballa la desertificació, desforestació, augment dels riscos d’incendi, sobreexplotació de jaciments de minerals estranys i contaminació atmosfèrica, entre altres. D’altra banda, l’aspecte de la diversitat lingüística present a l’aula (castellà, valencià, ucraïnés, àrab, romanés) es treballarà mitjançant diversos talls en què l’alumnat coneixedor d’aquestes llengües les usarà integrant-les al programa, com personatges que hi participen de diferents orígens. D’aquesta manera, es fa palesa la riquesa lingüística que tenim en el nostre entorn amb el producte final del programa de podcast. Amb aquest projecte l’alumnat ha realitzat una activitat PEL  que forma part de la seua biografia lingüística.