Scrabble

El 26 de març l’IES El Torrelló va participar en el VII Campionat Scrabble Castelló Comarques. Concretament hi van jugar 12 alumnes de 2n d’ESO, 6 de 3r i 8 de 4t.
La celebració va estar acompanyada de la regidora de cultura i educació de l’Ajuntament de Castelló, Maria España.També va estar amb nosaltres la secretària de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, Immaculada Cerdà. I, finalment, Vicent Ferrer, membre d’Acció Cultural del País Valencià, l’associació que ha donat la quantitat de 900 euros a repartir entre les sis parelles guanyadores.
L’experiència va ser molt enriquidora per al nostre alumnat i per als 300 participants procedents de 13 centres de la província de Castelló. Només ens resta agrair a l’organització per convocar aquest campionat i, usant les paraules que ha anunciat Immaculada Cerdà que fan referència a Vicent Andrés Estellés, el nostre poeta, “El goig de la paraula i tots sentats a la mateixa taula”, jugant i gaudint de la riquesa de la nostra llengua.