Projecte Manos Unidas

L’alumnat de Religió de 4 ESO juntament amb els de l’Aula UECO vam rebre la visita de dos voluntàries de Manos Unidas d’Onda. Mari Paz i Chelo ens van parlar de l’ONG Mans Unides, sobre el projecte d’enguany i també sobre la seua experiència de voluntariat.

Després de la visita, l’alumnat va comunicar a la resta d’alumnat el projecte d’enguany, animant-los a participar en el mercat ambulant de regals solidaris.

Hem arreplegat 539 € que aniran destinats a un projecte d’ampliació d’un hospital de Ghana amb una secció matern-infantil.

Este gest de solidaritat ens obri la ment i el cor. Afavorix que siguem conscients del nostre benestar i que experimentem l’alegria que produïx el compartir i veure a l’altre com un germà.

Gràcies a tota la comunitat educativa de l’IES Torrelló per la seua col·laboració!