XARXA LLIBRES

La Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport posa en marxa les ajudes públiques per a mantindre els bancs de llibres de text i material curricular, tant en els centres públics, com en els centres concertats i de titularitat de corporacions locals.

Amb data 10/06/2024 es publica en el DOGV la RESOLUCIÓ de 17 de maig de 2024, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual s’establix el procediment per a assignar una dotació econòmica als centres de titularitat de la Generalitat destinada a la reposició i renovació de llibres de text i material curricular per al curs escolar 2024-2025. [2024/5325]

INSTRUCCIONS PER A l’ALUMNAT CURS 2024-2025

SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ

INSTRUCCIONS

Únicament han de realitzar aquesta sol·licitud els alumnes de nova incorporació.

Les dates en les quals es pot realitzar són:

Període: Del 11 de juny al 10 de novembre de 2024

LLIURAMENT DELS LLIBRES

Les dates en les quals es realitzarà la devolució dels llibres seran comunicades a les famílies mitjançant web família i als alumnes per mitjà de les tutories. Extraordinàriament, pel fet que estem en període de canvi de marc legislatiu i, per tant, de canvi de llibres, alguns cursos seran avisats de quins llibres no han de ser retornats perquè no es continuaran utilitzant.

Tots els alumnes han d’aportar dues còpies emplenades i signades del següent document