Operació Asimov

30-31 DE MARÇ 2021

Aquesta setmana, prèvia a les vacances de Setmana Santa ha tingut lloc una activitat interdisciplinar i multinivell que ha implicat a diversos grups i cursos del centre. Ha sigut una activitat d’allò més completa: planetari, exposició de fotografia astronòmica, eix cronològic de la història a través dels seus llibres, mostra de robots reals programats pels alumnes, altres creats a partir de material reciclat,  racó de reflexió al voltant de la inteligència artificial, photocall, recopil·lació de microrelats i còmics… i més!

L’IES es va convertir en un vertader museu on els alumnes de PR4 féren de curadors de l’exposició, amb motiu del centenari del naixement de Isaac Asimov.

Et convidem a gaudir de les diferents parts del projecte amb detall, passeu, passeu!