Innovació educativa: teatre, turing multilink project

El Projecte Teatral i d’Ús de la Robòtica Aplicada a la Igualtat i les Novetats de Gestió Multilingüística (TURING MULTILINK) té com a objectiu principal que els nostres alumnes integren valors d’igualtat des d’una perspectiva de justícia universal on prime el reconeixement recíproc dels altres com a agents vàlids en un discurs i com a subjectes amb dignitat, amb els mateixos drets, oportunitats i mereixedors de igual respecte que la resta. D’aquesta manera pensem contribuir a anar construint entre tots una societat més justa on cadascú puga ser feliç seguint el seu propi pla de vida auto-escollit.
En aquest sentit, pretén integrar diferents eines educatives al voltant de nuclis temàtics com ara: la dramatització, la gestió tècnica d’àudio i vídeo, l’educació en valors d’igualtat, la neuroeducació, la robòtica, la dansa i la creació artística.

CURS 2017-2018 APOROFOBIA

CURS 2018-2019 SUPERTOT