Consell Escolar

Competències del Consell Escolar (Lei Orgànica 2/2006 LOMQE)

  • Avaluar els projectes i les normes a què es refereix el capítol II del títol V d’aquesta Llei orgànica.
  • Avaluar la programació general anual del centre, sense perjudici de les competències del Claustre del professorat, en relació amb la planificació i organització docent.
  • Conèixer les candidatures a la direcció i els projectes de direcció presentats pels candidats.
  • Participar en la selecció del director del centre, en els termes que aquesta Llei orgànica estableix. Ser informat del nomenament i cessament dels altres membres de l’equip directiu. Si és el cas, previ acord dels seus membres, adoptat per majoria de dos terços, proposar la revocació del nomenament del director.
  • Informar sobre l’admissió d’alumnes i alumnes, amb subjecció al que estableix aquesta Llei orgànica i disposicions que la desenvolupen.
  • Conèixer la resolució de conflictes disciplinaris i vetllar perquè s’atenguen a la normativa vigent. Quan les mesures disciplinàries adoptades pel director corresponguin a conductes de l’alumnat que perjudiquin greument la convivència del centre, el Consell Escolar, a instància de pares, mares o tutors legals, podrà revisar la decisió adoptada i proposar, si escau, les mesures oportunes.
  • Proposar mesures i iniciatives que afavoreixin la convivència al centre, la igualtat entre homes i dones, la igualtat de tracte i la no discriminació per les causes a què es refereix l’article 84.3 d’aquesta Llei orgànica, la resolució pacífica de conflictes , i la prevenció de la violència de gènere.
  • Promoure la conservació i renovació de les instal·lacions i de l’equip escolar i informar l’obtenció de recursos complementaris, d’acord amb el que estableix l’article 122.3.
  • Informar les directrius per a la col·laboració, amb fins educatius i culturals, amb les administracions locals, amb altres centres, entitats i organismes.
  • Analitzar i valorar el funcionament general del centre, l’evolució del rendiment escolar i els resultats de les avaluacions internes i externes en què participi el centre.
  • Elaborar propostes i informes, a iniciativa pròpia o a petició de l’Administració competent, sobre el funcionament del centre i la millora de la qualitat de la gestió, i sobre els altres aspectes relacionats amb la qualitat de la mateixa.
  • Qualssevol altres que li siguen atribuïdes per l’Administració educativa
Director
Josep Lluis Peris Gómez
 
SecretariBenjamín Martínez Brines
Cap d’estudisJesús Pinel Pedrero
Representants dels pares i maresMªJosé Chimer Olmos
Verónica Flecha
MªIsabel Gimeno
Cristina Torrego
Noelia Alabau
Representants dels alumnesAndrea Tamarit
Idoia Castellar
Marcos Lurbe
Naiara Rodríguez
Representants del professoratBenjamín Martínez
Elena Méndez
Desamparados Pajares
Paula Perelló
Josep Lluis Peris
Jesús Pinel
Enrique Ruà
MºJosé Soriano
Clara Alís
Jordi Renard Font

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies