Orientació acadèmico professional

SISTEMA EDUCATIU

ACTUALITAT

NOVES PONDERACIONS CURS 2025/26

Ja podeu consultar les noves ponderacions per a l’accés a les universitats públiques de la Comunitat Valenciana.

PONDERACIONS

Si estàs en alguna d’aquestes situacions, i vols fer Formació Professional:

• Acabes 4t ESO i has decidit fer una Grau Mitjà d’FP, si tens dubtes entre Batxillerat i FP fes sol·licitud als dos ensenyaments.
  • Si realitzaràs la prova d’accés de CFGM o CFGS, igualment has de fer procés de preinscripció a aquests ensenyaments.
  • Si estàs en 1r de Batxillerat i has decidit canviar a un Grau Mitjà d’FP
  • Si estàs en 2n de Batxillerat i vols accedir a un Grau Superior d’FP, o tens dubtes entre aquesta opció o continuar en un grau universitari, fes sol·licitud a tots dos ensenyaments.
  • Si estàs acabant un 2n curs de FPB i vols continuar amb un cicle de Formació Professional.

Pots fer la preinsripció del 24 de maig al 3 de juny a https://portal.edu.gva.es/adminova/es/inicio/.

Més informació del calendari a CICLES FORMATIUS o al departament d’orientació.

PROVA D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT (PAU)

CICLES FORMATIUS

ENSENYAMENTS DE RÈGIM ESPECIAL

ALTRES ESTUDIS

Jornada Portes Obertes UPV

Universitats altres comunitats autònomes

Districtes d’altres Comunitats Autònomes

Altres universitats privades

3. PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT (PAU)

4. FORMACIÓ PROFESSIONAL

JORNADES ORIENTACIÓ

8 – 12 MARÇ 2021

La setmana del 8 al 12 de març ha sigut una setmana especial al Ravatxol. Es va començar amb el dia de la dona (8 de març) i s’ha continuat amb sessions d’orientació on antics alumnes i col·laboradors (amics i coneguts) dels docents i alumnes de pràctiques del màster de secundària han aportat ganes i testimonis gràcies a la gran acollida que ha tingut la iniciativa.

L’objectiu de la setmana orientadora és que alumnat i personal més jove, que haguera tingut experiència propera  a la universitat, poguera aportar la seua pròpia i consells orientadors per als alumnes més propers a iniciar-se a l’etapa universitària.

Es va iniciar així una etapa on hem mobilitzat a professorat de l’institut que ha parlat amb familiars, amics, antics alumnes i gràcies a la implicació de tothom aquesta iniciativa ha sigut possible.