INICI CURS 2024 – 2025

BENVINGUDES I BENVINGUTS TOTES I TOTS A AQUEST NOU CURS ESCOLAR!!!!!

De segur estarà ple de noves experiències i la família del Ravatxol estarem preparats per acompanyar-vos, ànim! prepareu-vos per encendre motors que tornem dilluns!!

Ací teniu la planificació dels primers dies:
La jornada de dilluns, donarà la benvinguda a tota la ESO, la jornada es desenvoluparà entre les 9:30 i les 13:30h (l’autobús de Forn d’Alcedo eixirà a les 9,15h). Només l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de Castellar tindrà possibilitat d’eixir quan acaben les activitats programades. La resta haurà de romandre al centre fins les 13:30h o l’eixida de l’autobús.

DILLUNS 9 NO HI HAURÀ SERVEI DE MENJADOR, AQUEST SERVEI COMENÇARÀ DIMARTS 10

L’alumnat de 2n d’ESO a 1r de Batxillerat, realitzará una nova sel·lecció d’optatives en la presentació de dilluns-dimarts, segons el curriculum que es va publicar a aquest web en juliol LLIBRES DE TEXT 2024-2025

COMPROVA LA DISPOSSICIÓ DE LA TEUA AULA ALS NOUS PLANOLS, el vostre tutor/a us esperarà al pati per acompanyar-vos a l’aula