AJUDES MENJADOR I TRANSPORT

Ja s’ha publicat la resolució del transport escolar col.lectiu i les ajudes de menjador escolar per al curs 2024-25.

– RESOLUCIÓ de 25 de juny de 2024, del director general de Centres Docents, per la qual es regula l’organització i el funcionament del servici de transport escolar col·lectiu en centres educatius no universitaris de titularitat de la Generalitat Valenciana, per al curs 2024-2025

– RESOLUCIÓ de 18 de juny de 2024, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es convoca la concessió d’ajudes de menjador escolar en els centres educatius no universitaris públics i privats concertats per al curs escolar 2024-2025.

A partir de dilluns 1 de juliol ja es poden descarregar els esborranys de l’alumnat que continua en el centre, PODEU DUR ELS PAPERS SIGNATS QUAN VINGUEU A MATRICULAR-VOS O FINS EL 12 DE JULIOL!!!.

circular-menjador-i-transport-24-25