CARNESTOLTES INCLUSIU

El dijous 16 DE FEBRER, Els grups de 1r i 2n d’ESO no tindran classes lectiva, participaran disfressats de totes les activitats i ajudaran a l’alumnat d’Educació Especial del Centre educatiu Rosa Llàcer. És una activitat de l’alumnat de Castellar però que tot el poble podrà gaudir pel carrer.

Estos grups de 1r i 2n d’ESO  han d’estar a l’institut a les 9.30 h perquè a les 10.05h (tercera hora lectiva) marxarem els tutors dels grups i el professorat que els hi donen classe a tercera hora cap al col.legi Rosa Llàcer. L’alumnat d’estos grups transportats vindran disfressats de casa, arribaran a les 8.15h i estaran al pati amb el professorat de guàrdia fins les 10.05h.

A les 11.15 aprox. entrarem tota la desfilada  a l’institut per la porta del carrer Poetessa Leonor on començaran les activitats de l’alumnat del TASOC del IES Jordi de Sant Jordi i es farà l’esmorzar de xocolata i coca servit per l’alumnat de Cuina.

El final de la Jornada es preveu que siga a les 12.45h aprox. i l’alumnat de 1r i 2n d’ESO de Castellar podrà tornar a casa a llevar-se ja les disfresses.

L’alumnat que es queda al menjador junt a l’alumnat transportat de Forn d’Alcedo es quedaran amb el professorat de guàrdia de l’última hora fins l’hora de menjador.