The Life and Diaries of Anne Frank- Rachel Bladon

Ressenya de Lucía Fernández Rodríguez (2n ESO C)

Book review “The Life and Diaries of Anna Frank”

Anna Frank is a Jewish girl, she receives a diary and begins to write in it. Her first notes describe her family and classmates, some school events, changes in her life. Anna calls her diary Kitty. Anna keeps studying, learning languages and reading books. It helps her make her diary notes more complex. Then she starts to make critical descriptions of the social environment and the people she shares the room with. She died in 1945. Her father, Otto Frank published her diary.

I would like to say that many people need to read this book because it´s an incredible and interesting story.

Ressenya del llibre “La vida i els diaris d’Anna Frank”

Anna Frank és una xica jueva que rep un diari i comença a escriure en ell. Les seues primeres notes descriuen la seua família, els companys de classe, alguns esdeveniments escolars així com canvis en la seua vida. Anna anomena el seu diari Kitty. Anna continua estudiant, aprenent idiomes i llegint llibres. Això l’ajuda a fer les notes del seu diari més complexes. Després comença a fer descripcions més crítiques sobre el seu entorn social i les persones amb qui comparteix el seu espai. Va morir el 1945. Son pare, Otto Frank, va publicar el seu diari.M’agradaria dir que molta gent hauria de llegir aquest llibre perquè és una història increïble i interessant.

Imatges de l’interior del llibre

Altres títols relacionats que pots trobar a la biblioteca