Kalymnos a Torreblanca.

Del 22 al 27 de gener del 2023, l’IES El Prat de Torreblanca va tenir l’oportunitat de rebre la visita d’un grup de 17 alumnes i 4 professors del 1r institut de Kalymnos, de l’illa homònima. Aquest intercanvi de curta durada s’enmarca dins el projecte Erasmus, en el que l’IES el Prat porta participant per segon curs consecutiu.
La visita va ser tot un èxit, ja que els estudiants de l’IES El Prat van acollir els seus amics grecs amb molta il·lusió i van organitzar diferents activitats per fer-los sentir com a casa. Durant aquests cinc dies, els alumnes van compartir classes a l’institut, van visitar el Parc Natural del Prat, Castellò i València. A més a més, els estudiants grecs van tenir l’oportunitat d’allotjar-se amb famílies de l’IES El Prat, el que va permetre als estudiants grecs conèixer més a fons la nostra cultura, maneres de viure i tradicions dels valencians.