FPB Formació Professional Bàsica

FORMACIÓ OFERIDA

• Reforma i manteniment d'edificis
  • Electricitat i electrònica
  • Manteniment de Vehiculos (*)

Els alumnes que no titularan en l'ESO poden realitzar la Formació Professional Bàsica (FPB) de manera que en finalitzar aquests estudis poden accedir directament a la Formació Professional de Grau Mitjà i incorporar-se al món laboral en obtindre una Qualificació Professional. El nostre centre compta amb tres programes de Formació Professional Bàsica

COM S'ACCEDEIX A la FP BÀSICA

Podran accedir a aquests ensenyaments els alumnes que complisquen simultàniament els següents requisits:

• Tindre compliments quinze anys, o complir-los durant l'any natural en curs, i no superar els dèsset anys d'edat en el moment de l'accés ni durant l'any natural en curs.
  • Haver cursat el primer cicle d'Educació Secundària Obligatòria o, excepcionalment, haver cursat el segon curs d'Educació Secundària Obligatòria.
  • Haver sigut proposat per l'equip docent als pares, mares o tutors legals per a la incorporació a un cicle de Formació Professional Bàsica.

COM S'ACCEDEIX A la FP BÀSICA DE SEGONA OPORTUNITAT

Tindre entre 17 i 29 anys (o menys de 30 anys si tenen reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent) i no haver completat els estudis obligatoris.

Trobar-se actualment desescolaritzat i sense ocupació. Estar inscrit en el registre del Sistema de Garantia Juvenil. Per a això.

• No haver treballat en els 30 dies naturals anteriors a la sol·licitud.
  • No haver rebut accions formatives que suposen més de 40 hores mensuals en els 30 dies anteriors a la data de sol·licitud.

Tindre la nacionalitat espanyola o d'algun Estat membre de la Unió Europea o dels estats parteix de l'Acord Econòmic Europeu o Suïssa que es troben a Espanya en exercici de la lliure circulació i residència.

Estar empadronat en qualsevol localitat del territori nacional.

Presentar una declaració expressa de tindre interés a participar en el Sistema de Garantia Juvenil adquirint un compromís de participació activa.

TITULACIÓ QUE S'OBTÉ

Títol Professional Bàsic en l'especialitat triada.

Aquest títol professional bàsic permetrà l'accés a tots els cicles formatius de grau mitjà.

(*) Formació Professional Bàsica de segona oportunitat

Descàrrega Fullet Informatiu