Equip Directiu

IES El Palmerar

Estimats pares i mares:

La comunitat educativa de el IES El Palmerar d’Orihuela els dona la benvinguda i els obri les seues portes virtuals. La directiva, professorat i el personal d’administració i serveis que insuflen vida a aquest gran recinte, ha preparat aquesta web per a transmetre’ls la dedicació i respecte a aquesta institució que desitgem siga de tots i per a tots. Un Institut d’Educació Secundària i Formació Professional amb més de vint-i-cinc anys de trajectòria educativa, en el qual treballem per a la seua constant evolució i actualització, superant junts les dificultats que trobem durant el camí.

El nostre treball diari té com a objectiu que els seus fills, els nostres alumnes, reben una educació de qualitat, objectiva, basada en la igualtat i el respecte mutu. El IES EL Palmerar és pioner en innovació educativa i participant en la vida cultural de la Vega Baixa. Les nostres instal·lacions estan a la disposició de l’alumnat d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior. Els ciutadans i treballadors del futur s’estan formant amb serietat, professionalitat i respecte per a afrontar la seua vida adulta.

Des d’ací els convidem a participar de la intensa vida educativa, cultural i professional del nostre centre, creant així una comunitat que camine en la direcció de la qualitat, la integració i la cohesió social. Trobaran més informació rellevant en aquesta pàgina web. Els convide a navegar per a conéixer més sobre el nostre Centre. Reben una cordial salutació.

La Directora de l’IES El Palmerar

Verónica Segura Navarrete.

COMPOSICION EQUIP DIRECTIU

• Directora: Verónica Segura Navarrete