Erasmus +

4ª TROBADA ERASMUS + PROJECT "Young Europeans Dealing with Product Creation, Design and Marketing", del 20 fins al 24 de novembre de 2017.

Podeu visualitzar fotografies de la trobada que reflecteixen algunes de les activitats realitzades durant la setmana: tallers de creació de prototips, visites culturals, activitats pràctiques i exposicions.

Erasmus +, del 20 al 24 de novembre. 2017.

Durant la setmana del 20 al 24 de novembre, es desenrotllarà en les instal·lacions de l'IES Cid, la quarta trobada, de les cinc previstes, del projecte ERASMUS+ "Young Europeans Dealing with Product Creation, Design and Marketing". Al llarg d'aquests dies d'intens treball, participarem amb els nostres centres associats: Hohe Landesschule de Hanau (Alemanya), l'Escola Secundària d'Emidio Navarro de Viseu (Portugal), el Gimnazjum 11 im. Obroncow Wybrzeza de Gdansk (Polònia) i el Lycée Dhuoda de Nimes (França) en una completa programació d'activitats incloent els treballs, en paral·lel, dels tallers i activitats previstes en la mobilitat dels estudiants tant valencians com estrangers fins a un total de quaranta persones i de la reunió transnacional en la qual participaran més de dotze professors i professores dels cinc centres intervinents.

Erasmus+ IES Cid

Ací podeu veure el blog del IES Cid dedicat a l'Erasmus+ clicant a la imatge inferior:

Ja tenim unes quantes fotografies del viatge a Nimes (França) realitzat pe'ls nostres alumnes, i alguns professors, enquadrat dins del programa Erasmus+.

Celebració a l'IES «Cid» de la 4ª Trobada del Projecte Erasmus + "Young europeans dealing with product creation, design and marketing». 2017.

Des del passat dilluns dia 20 de novembre, s'està realitzant la trobada de projecte a les instal·lacions del nostre centre, amb la participació de deu professors i professores estrangers i també dels i de les estudiants del centres associats de França, Alemanya, Polònia i Portugal, que en un nombre total de vint, ens han vingut a visitar. Com podeu veure en la imatge adjunta, l'ambient és molt positiu i el treball s'està realitzant amb molt d'èxit, d'acord amb la programació prevista.

Projectes Europeus de l'IES Cid.

Segona Trobada Erasmus+. 2016.

Exposició de la 2ª trobada Erasmus+ a Viseu (Portugal) del projecte "Young europeans dealing with product creation, design and marketing" celebrada del 9 al 15 d'octubre de 2016 en la pantalla de plasma de la planta baixa de l'IES "Cid Campeador". Del 28 d'octubre al 4 de novembre.

Trobades del Projecte Erasmus+ "Young Eropeans dealing with product creation, design and marketing".

Clicant els botons, podeu accedir a diferent informació gràfica de l'àlbum de fotos del Projecte i de l'Alumnat:

L'IES "CID CAMPEADOR" de València, participa a la Segona Trobada del Projecte Erasmus+: "Young Europeans Dealing With Product Creation, Design And Marketing". 2017.

Participació de l'IES Cid.

Erasmus+ a Nimes 2016.

Àlbum de fotos.