Departamento Economía 2

Desafiament Junior Empresarial. 2018.

El divendres 13 d’abril, a la Universitat ESIC de València, les nostres quatre alumnes de segon de batxillerat, Amàlia Chavarri, Sasha Lecaro, Valèria Pazos i Belén Sánchez, finalistes del «Desafiament Junior Empresarial», han presentat el seu projecte, seleccionat com un dels cinc millors projectes empresarials de batxillerat del País Valencià. Moltes felicitats a les quatre.

Generació Euro. 2017.

Un grup de cinc alumnes d’economia de primer de batxillerat ha superat la primera fase del concurs Generació Euro, encertant totes les preguntes sobre política monetària que els ha plantejat el Banc Central Europeu. Un professor de la Facultat d’Economia especialitzat en política monetària ha vingut al nostre centre per impartir-los una classe que els ajudarà a enfrontar-se a la segona fase del concurs. Molta sort a Marta Romero Ruiz, Alessandra Graniero Celis, Alejandro Fuertes Obayagbonna, Alejandro Garde Rodríguez i Joaquín Rodríguez Guillem.

Setmana Cultural. Olimpíada d’Economia. 2017.

Immersos en activitats de Setmana Cultural, el darrer dissabte 8 d’abril, la nostra alumna de segon curs de Batxillerat, Meyvi Herrera, s’ha enfrontat a les proves de l’Olimpíada d’Economia, un concurs de caràcter acadèmic i educatiu, que té l’objectiu fonamental d’incentivar i estimular l’estudi de l’economia i l’empresa entre els estudiants de Batxillerat.

Visita a una empresa de gestió de camps de pàdel

Activitat d’orientació, esportiva i empresarial. Departaments d’Economia i Educació Física. Alumnes de 3r B. 2017.

Clica el botó roig per accedir a l’àlbum de fotos.