Departament Educació Física

«Cuida el que beus». 2019.

Us convidem a cuidar allò que bebem; es pot començar veient el mural que ha fet l’alumnat al Gimnàs.

(Contingut de sucre a les begudes)

Reconocimiento al Proyecto Deportivo. 2018.

El 26 de junio , el Departamento de Educación Física asistió al acto que se celebróen la Consellería de Educación , Investigación, Cultura y Deporte donde el Director General de Deporte, Josep Miquel Moya Torres y el Director Territorial Santiago Esteban Vanacloig hicieron entrega de los diplomas de reconocimiento, que nos acredita como Centro Educativo Promotor de la Actividad Física y el Deporte ( CEPAFE) por el Proyecto Deportivo de Centro correspondiente al curso 2016-2017 y 2017-2018.

VII Carrera «Save The Children». 2018.

El 28 de marzo, por séptimo año consecutivo, organizamos la Carrera Solidaria Save the Children.
El Departamento de Educación Física, con la colaboración del profesorado y un grupo de alumnos y alumnas de 1º de Bachillerato, organizamos esta actividad lúdico-festiva en la que toda la comunidad educativa pudo participar. El objetivo final es el de recaudar fondos, que este año irán destinados a los niños de Sudán del Sur.

Clica la imatge per veure fotos.

Amb bicis pel barri. 2018.

Ha arribat el moment de posar en pràctica allò que s’ha après a l’Aula de la bici. L’alumnat de 1r d’ESO, en la seua classe d’Educació Física i acompanyats pels monitors d’Actio, fan pràctiques de circulació pel nostre barri.

Si voleu veure fotos, cliqueu la imatge superior.

Curs 2016-2017

Estrenem una nova presentació de la web externa amb nom propi, ESPLAI ( club dedicat a les activitats de temps lliure). Prenent com a base la cooperació, pretenem mobilitzar els nostres alumnes en les activitats proposades en el Projecte Esportiu de Centre.

La novetat d’aquest curs és que amb l’aplicació de la LOMCE no s’ofereix l’optativa d’Educació Física en 2º de batxillerat; per tant, la nostra base de gestió esportiva es veu minvada, ja que l’alumnat d’optativa amb les seues iniciatives facilitaven l’organització d’activitats.

Aprendrem del voluntariat d’alumnes i alumnes de 1º de batxillerat que ja han mostrat interès a participar activament en el Projecte Esportiu de Centre.

Podeu enviar suggeriments a eduficid.ana@gmail.com

El Departament d’Educació Física ha creat aquesta pàgina web amb la finalitat de posar informació, fotos, vídeos, etc, sobre les activitats relacionades amb el departament.

Afegir també que l’IES «Cid Campeador» ha rebut el diploma d’acreditació com a centre CEPAFE ( Centre Educatiu Promotor d’Activitats Físiques i Esportives) pel seu projecte esportiu de centre de 2012-2013.

Fes clic al botó per anar a la pàgina externa del Departament d’Educació Física.

Setmana Blanca 2018.

L’IES «Cid» a Masella de Setmana Blanca, esquí i snow: esport en plena naturalesa.

Si cliqueu la imatge superior accediu a més fotografies.