Cmposició Consell Escolar_v

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR. SECTOR FAMÍLIES.

El pròxim dijous 21 de novembre, entre les 18 i les 20 hores, tindran lloc a l’institut les eleccions a representants de les famílies al Consell Escolar.

El votant haurà d’acreditar-se mitjançant la presentació del DNI, passaport o permís de conducció. El vot serà directe, secret i no delegable i es podrà fer constar a la papereta un màxim de 2 candidats.

Si el/la votant no poguera vindre al centre, té l’opció de votar per correu. Per tal de fer efectiva esta opció s’haurà de retirar a la consergeria del centre la papereta per a emetre el sufragi i entregar-la o enviar-la per correu certificat, a nom de la «mesa electoral de les famílies», abans de les 18 hores del dia de les eleccions. El sobre anirà signat per l’elector a la solapa. En el seu interior contindrà la fotocòpia del DNI, passaport o permís de conducció i un altre sobre tancat amb el vot emès en la papereta.

Eleccions a Consell Escolar 2019.

(Clica la imatge per a més informació)

Consell Escolar

És l’òrgan de govern col·legiat en el qual participen els diferents membres de la comunitat educativa. Entre les seues competències figuren: triar el Director, aprovar els pressupostos, aprovar el projecte educatiu i el reglament, resoldre conflictes. Està constituït per: