Pruebas acceso Universidad

Informació completa: Pàgina web de Conselleria sobre las PAU

L’alumnat del centre, que, a partir de la publicació de les qualificacions de l’avaluació final ordinaria de segon de batxillerat de maig de 2022, haja titulat, tindrá que descarregar els formularis per a gestionar la seua matrícula de les PAU desde la plataforma Aules, al curs «Matrícula PAU 2022», i tindrá que presentar-los a la secretaria del centre en la data i hora indicada.

L’alumnat que no esté cursant 2BAT aquest curs 2021-2022 al nostre centre i estiga interessat en presentar-se a les PAU (millora de nota, etc …), tindrá que remetre un correu electrònic a: 46012987.fax@gva.es (indicant nom i cognoms de l’alumne/a, DNI, número de mòbil i data de finalització de batxillerat) per a obtindre els formularis i l’informació de les dates de matrícula del nostre centre.