Professorat de 6 centres de la província ens van visitar el dia 21 d’abril per a interessar-se pel grup d’alumnat ALAE. Esta jornada s’emmarca dins del programa TOTedu que pretén compartir experiències intercentres que servisquen de font d’inspiració entre la comunitat educativa. L’alumnat implicat va intervindre una vegada més explicant la labor que realitzen en la millora del benestar emocional dels seus iguals.
