1r i 2n BAT

Tot l’alumnat que accedix a 1 BAT per primera vegada, fins i tot alumnat de l’IES Carrús, ha de participar en el procés de pre-inscripció o tele-matrícula.

L’alumnat que s’incorpora a 2n BAT provinent d’altres centres també ha de participar en el procés d’admissió segons les instruccions indicades en la pàgina web de La Conselleria d’Educació.

L’alumnat de l’IES Carrús que passa a 2n BAT NO ha de participar en el procés d’admissió.

Totes aquelles persones que, després de participar en el procés de pre-inscripció (tele-matrícula), hagen aparegut com admesos en les llistes definitives, han de formalitzar la matrícula seguint les instruccions indicades en els enllaços de baix i fer arribar la documentació al centre en les dates i terminis que s’indiquen:

BATXILLERAT D’ARTS I BATXILLERAT GENERAL: pròximament

BATXILLERAT D’HUMANITATS I CIÈNCIES SOCIALS: pròximament

Documentació a inserir en el sobre:

Cada alumna/o ha de descarregar-se i imprimir-se la documentació, emplenar-la amb lletra clara, introduir-la en el sobre i portar-la en la data indicada.

01_AaDATOS_PERSONALS_24_25

02_AaDATOS_PERSONALS_info_legal_24_25 (full informatiu –no és necessari posar-la en el sobre)

04_C_Autoriz_activ_esportives_cas_val_24_25

05_ D_INSTRUCCIONS_INFORMES_SALUT_24_25

06_Instruccions_pague_taxes_en línia_BAT_CCFF_24

07_Pagament_Segur_Escolar_cas_val_24 (1)

Informació imprescindible sobre taxes i altres aspectes necessaris per a la matrícula; per favor marmitó en l’enllaç de baix i seguisca les instruccions:

003_Instruccions_matricula_3eso_4eso_bat_CCFF_cas_maig_24

Fulles d’optatives 1 BAT; arxius PDF emplenables:

HOJA1BAT 2024ART

HOJA1BAT 2024CC

HOJA1BAT 2024GEN

HOJA1BAT 2024_CCSS_HUM

HOJA1BATxiBac 2024CC

HOJA1BATxiBac 2024HUM

Fulles d’optatives 2 BAT; arxius PDF emplenables:

HOJA2BAT 2024ART

HOJA2BAT 2024CC

HOJA2BAT 2024GEN

HOJA2BAT 2024HUM

HOJA2BATXIBAC 2024CC

HOJA2BATXIBAC 2024HUM

HOJA2BATXIBAC 2024CC

Es recomana que el PDF emplenable «Fulla d’optatives» siga descarregat al dispositiu de cada persona. Una vegada descarregat, s’ha d’obrir i emplenar mitjançant ordinador o dispositiu. En imprimir-ho ixen dos còpies.

S’han de portar les dos còpies al centre; una d’elles es retornarà segellada a mode de resguard: data límit, 6 de juny

En cas que no funcione bé, provar amb diversos navegadors (Chrome, Edge, Mozilla, Safari, etc) i/o diversos sistemes operatius (Windows, Android, Linux, MacOS, etc)

Gran part de l’alumnat que va cursar 4t ESO al centre la va entregar al maig o principis de juny. Igual per a l’alumnat que passa de 1r BAT a 2n BAT.

L’alumnat que s’incorpora a l’IES Carrús des d’altres centres (tant a 1r BAT com a 2n BAT) ha d’imprimir-les i portar-les al centre juntament amb la resta de documentació, en la data indicada. En el centre es firmarà o encunyarà una de les còpies, que s’ha de conservar per a futures consultes. L’enllaç següent dona instruccions més detallades:

instr emplenar full optatives maig 24

Rebut AMPA 2024-2025

Aquelles persones que, després de participar en el procés de pre-inscripció (tele-matrícula), hagen aparegut com admesos en les llistes definitives, han de formalitzar la matrícula seguint les instruccions indicades en els enllaços de baix i fer llegar la documentació al centre en les dates i terminis que s’indiquen:

CICLE FORMATIU GRAU BÀSIC: 15 de juliol

CCFF DE GRAU MITJÀ Arts gràfiques: 23 de juliol

CCFF DE GRAU MITJÀ ADMIN I GESTIÓ / DE GRAU SUPERIOR (DEPIM): 24 de juliol

BATXILLERAT D’ARTS I BATXILLERAT CIÈNCIES: 26 de juliol

BATXILLERAT D’HUMANITATS I CIÈNCIES SOCIALS I BAT GENERAL: 29 de juliol

Si després d’haver aportat la documentació una alumna/o ha de repetir 1r o 2n BAT, solament ha de fer una nova fulla d’optatives per al curs que repetix i entregar-la en secretaria entre el 25 de juny i el 4 de juliol. Passada eixa data s’entén que renuncien a la plaça.