GRADUACIÓ 4T ESO i FPB 2024

El passat 20 de juny de 2024 a a Casa de la Cultura de Càrcer va tindre lloc la graduació de l’alumnat d’ESO i FPB del nostre centre.

Prop de 50 alumnes han aconseguit aquest títol que els obri les portes al batxillerat, a la Formació Professional o al món laboral.

L’acte va tindre tots els ingredients que es mereixia la celebració: emotius discursos d’equip directiu, professorat i alumnat, vídeo recordatori del que ha sigut l’etapa, ball i actuacions musicals a càrrer de Teo Torres, Alexis Bausà, Marc Escalera i Aitana Martínez, i amb la col·laboració de l’alumnat Kevin Salazar (1r de Batxillerat).

A més a més, també es van lliurar els premis “La Vall” al rendiment acadèmic que en aquesta ocasió han sigut atorgats a Núria Alcover, Carme Sanchis i Maria Anlun Ferrando. Enhorabona!

En acabar, l’alumnat i les seues famílies van poder gaudir d’un aperitiu al pati de l’institut.