Graduació de 2n de Batxillerat de l’IES Càrcer: Promoció 2018-2024

El passat divendres 7 de juny, a les 18:00 hores, la Casa de la Música d’Alcàntera de Xúquer va acollir la cerimònia de graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat de l’IES Càrcer, corresponent a la promoció 2018-2024. L’esdeveniment va comptar amb la presència de l’alumnat i professorat, així com familiars i autoritats dels diferents pobles de la Vall: Càrcer, Alcàntera, Sellent, Cotes, Beneixida, Antella, Gavarda i Sumacàrcer.

En un ambient formal i protocolari, els graduats i les graduades lluïen els seus millors vestits, preparats per a un moment tan especial. La cerimònia va ser presentada pels mateixos estudiants, que van prendre la paraula per compartir reflexions i records. També van intervenir les tutores de la promoció i, finalment, la directora de l’IES Càrcer, Susanna Boluda, qui va oferir un discurs emotiu destacant l’esforç i dedicació de l’alumnat durant aquests anys.

Un dels moments més esperats de la vesprada va ser el lliurament dels Premis “La Vall”, guardons atorgats pels diferents ajuntaments de la comarca per reconèixer els millors expedients acadèmics. Les alumnes Aitana Llopis Pérez, Lucia Sancho Casanova i Neus Carrascal Pastor van ser les guardonades d’aquest any, un reconeixement al seu treball i excel·lència acadèmica.

Després de l’acte formal, la celebració va continuar amb un vi d’honor a l’IES Càrcer, on els i les assistents van poder brindar pels èxits aconseguits i desitjar-se el millor en els nous camins que ara comencen. Va ser una jornada plena d’emocions, marcada per la satisfacció dels objectius complerts i l’esperança en el futur.