Ahir, 7 de maig de 2026, va tindre lloc al saló d’actes de l’IES Càrcer una reunió informativa sobre el canvi de primària a secundària, el funcionament del centre, canals de comunicació, convivència, consells… Tot seguit vos compartim la presentació que es va mostrar en la reunió:

