El darrer dilluns, 9 de febrer de 2026, l’alumnat de 1er d’ESO va poder gaudir d’una experiència esportiva molt arrelada ja al centre, participant en una jornada de Raspall al trinquet de Càrcer juntament amb el pilotari local Jose “el Moro” dins del programa de “Pilota a l’Escola”.
La participació ha estat excel·lent per part de tot l’alumnat, fent que l’activitat tinguera un caràcter actiu, educatiu i pràctic, posant en valor i consolidant els aprenentatges vistos les setmana prèvies a la jornada.
