L’alumnat de l’IES Càrcer s’ha endinsat al bosc màgic, fent un viatge a través del temps que els ha portat des de les primeres comunitats del Neolític fins a les societats tradicionals. Visitant l’ecomuseu de Bicorp i les seues muntanyes, així com les pintures rupestres. A més a més, han pogut gaudir d’un taller sobre la vida durant el Neolític.




