COMENÇA L’ADMISSIÓ A CICLES FORMATIUS DE GRAU BÀSIC, MITJÀ I SUPERIOR.

Si el teu objectiu és estudiar cicle formatiu de grau bàsic (FPB) grau mitjà (CFGM) o cicle formatiu de grau superior (CFGS) hauries de tramitar l’admissió, procés amb el qual sol·licites una plaça. El termini començà el 24 de maig i finalitzarà el 3 de juny.

L’alumnat interessat a fer l’admissió ja està avisat de l’aula i l’hora en el que podrà fer el tràmit al centre. De voler-lo fer a casa haurà d’entrar al següent enllaç https://portal.edu.gva.es/adminova/ i seguir les indicacions.

A continuació detallem la informació que l’alumnat haurà de tindre en el moment de fer el tràmit:

• Per fer l’admissió necessitaran:

Foto/fotocòpia del DNI del pare/mare/tutor com a presentador de l’admissió (necessiten número de DNI, codi IDESP i data de naixement que figura al DNI), ja que l’alumne haurà d’enregistrar la sol·licitud a nom del pare, mare o tutor.

• A banda, dades que necessitaran:

Del pare/mare: DNI, nom i cognoms, nacionalitat, país, província i municipi de naixement, data de naixement, telèfon i correu electrònic.

De l’alumne: DNI, nom i cognoms, nacionalitat, país, província i municipi de naixement, data de naixement, telèfon i correu electrònic. NIA i SIP (opcional).