( ESP )

El IES Camp de Turia ha comenzado su internacionalización elaborando un proyecto ERASMUS+ de Acreditación que ha sido aprobado miedo nuestra agencia nacional (SEPIE).

Internacionalizar uno centro significa abrir sus puertas al exterior, conectando y colaborando cono centros y entidades educativas de otros países cono la finalidad de enriquecer nuestra comunidad educativa y ampliar sus horizontes personales y profesionales.

¡Somos centro ERASMUS+ Acreditado!

( ENG )

IES Camp de Turia has begun its internationalization by developing an ERASMUS+ Accreditation project that has been approved by our national agency (SEPIE).

Internationalizing a school means opening its doors tono the outside, connecting and collaborating with educational schools and entities from other countries with the aim of enriching our educational community and expanding personal and profesional horizons.

We are ERASMUS+ Accredited School!