Juan Sebastián Elcano

elcano2

Dins dels projectes desenvolupats per l'alumnat de la matèria optativa de 4t d'ESO, Programa de Geografia de la IES Camp de Morvedre, i amb col·laboració amb alumnes del mateix nivell de l'IES Almenara, el dia 21 de maig es va procedir al muntatge, en el rebedor del nostre institut, del treball que tots dos equips han realitzat per a commemorar el 500 Centenari de la 1a volta al món de Juan Sebastián Elcano. Ha sigut exposat una setmana en cada institut.

El treball dels alumnes s'ha dividit en tres camps: ensenyar cartogràficament el viatge iniciat en 1519. Oferir informació sobre la terminologia específica de les diferents parts d'un vaixell, i finalment, mostrar diverses tipologies de vaixells des del segle XVI fins als nostres dies.

El treball anava reforçat amb la maqueta d'un galeón del segle XVII, el Sant Joan Baptista.

elcano3
elcano1