INFORMACIÓ sobre l’INICI DE CURS

Dilluns 9: 1r ESO, 1r BATXILLERAT i PFQB

• Els tutors/es rebran l’alumnat de 1rESO, PFQB i 1r de Batxillerat en horari especial de 10:00 a 12:00 h.

Dimarts 10: Resta de nivells i PFQB

• Els tutors/es rebran l’alumnat de la resta de nivells en horari especial de 10:00 a 12:00 h
  • No vindrà l’alumnat de 1rESO ni 1r Batxillerat !
  • L’alumnat dels PFQB sí vindrán !

Dimecres 11: Tots els nivells

• Comencen les classes amb l’horari habitual

IMPORTANT:
Les llistes definitives dels grups no estaran publicades fins al 9 de setembre, a les finestres del pati quan s’incorpora l’alumnat (les assignacions que apareixen a la Webfamília a principis de setembre poden canviar en funció de la matrícula dels primers dies de setembre).

Professorat nou: Recepció i benvinguda, dilluns 2 de setembre a les 9:00 h
Professorat:  Claustre d’inici de curs, dilluns 2 de setembre a les 11:00 h