Darrer dia al Rhizo Lyceum de Kortrijk

Avui hem participat en la classe de Llengua espanyola, amb 5 alumnes de 15-17 anys.

Ens hem dividit en grups i hem conversat sobre la presentació personal i familiar, els costums i aficions, la gastronomia, les festes i la Comunitat Valenciana.

A aquest institut s’estudia flamenc, francès, alemany, anglès, llatí, grec i espanyol. Pels passadissos molts alumnes ja ens coneixen i ens saluden en castellà.

Després hem anat a una classe d’anglès amb alumnes de 13 anys. La classe consistia en la presentació oral del seu arbre genealògic. A l’acabar cada intervenció la resta d’alumnes comentaven els aspectes a millorar.

Finalment hem donat la darrera volta per les instal·lacions del centre i ens hem hagut d’acomiadar amb un poc de tristesa però agraïts i contents per una experiència magnífica que ens fa tornar amb un munt d’idees que aplicar a classe.

Bie, bie, Rhizo Lyceum!!😍