Observació de les classes del Rhizo Lyceum

Avui hem iniciat la nostra observació de les classes del Rhizo Lyceum.

Primer hem assistit a les classes de Llatí pels alumnes de 13 anys. La classe ha consistit en una anàlisi d’un text sobre l’emperador Claudi i el repàs de diverses qüestions morfològiques i sintàctiques.

En segon lloc, hem anat a la classe d’Educació Física pels alumnes de 14 anys, que han fet un exercici colectiu de força i equilibri. Tota la classe, un per un, havien de penjar-se d’una corda i romandre en equilibri en una barra.

En tercer lloc, hem anat a la classe de People and Society, en la que els alumnes de 15 anys han celebrat dos juís a partir de dues incidents socials que es van produir a Bèlgica recentment. Hi havia distints rols: jutge, fiscals, defensors i jurat, uns càrrecs que exercien per sorteig en cada juí.

Finalment, hem acompayat a alumnes de 13 anys a la seua classe d’anglès, on hem pogut parlar amb ells d’Espanya, de Kortrijk i de molts temes locals.

L’ambient de treball és molt positiu, la convivència excel·lent i tots i totes ens han rebut de forma molt acollidora.