Acte institucional de fi de curs i lliurament d’orles 2023-2024

L’AMPA de l’IES BIAR té el gust d’informar-los que l’acte Institucional de lliurament d’Orles se celebrarà el dia 21 de Juny de 2024 a les 20.00 hores, a l’Auditori Municipal de Beneixama.

A este acte s’assistirà amb invitació que prèviament s’entregarà a l’alumnat que es gradua. Es farà lliurament de tres invitacions per alumne, si hi ha algú que necessite alguna invitació més podrà sol·licitar-ho a qualsevol membre de l’AMPA. Es repartiran invitacions seguint orde de sol·licitud mentres cobrim aforament de l’Auditori.

Seguidament l’AMPA convida als graduats i graduades a sopar en el Maset de la Filá dels Moros de Beneixama.

Per a acabar la nit tindran discomóvil en el recinte de la piscina municipal.

Els alumnes i alumnes han sigut informats que tindran servici d’autobús per a portar-los de tornada a casa a les 4.00 de la matinada. La parada de recollida serà des del Museu Etnogràfic, i els deixarà en les parades de costum de cada poble, el Camp de Mirra, Cañada i Biar. Este servici ha sigut prèviament reservat pels alumnes i alumnes interessats, previ pagament d’una quantitat simbòlica de 4Euros.

AMPA IES BIAR.