Matrícula curs 24/25

El procés de matrícula és el mateix per a tots els cursos de l’ESO i Batxillerat. En aquest procés, s’haurà d’emplenar la informació personal de l’alumnat i dels tutors/es legals i també la preferència en les optatives i itineraris.

El termini per emplenar la matrícula será des del dijous 6 de juny a les 0:00 h fins el diumenge 9 de juny (tots dos inclosos)

Coses a destacar:

• La tria serà VINCULANT, és a dir, llevat d’algun cas molt excepcional, NO s’admetran CANVIS
  • Els criteris per l’assignació d’optativitat serà en primer lloc l’ordre d’emplenament del formulari de matrícula. Aquest ordre no assegura la plaça dins de l’optativitat triada per preferència, ja que la direcció d’estudis valorarà altres aspectes com el resultat acadèmic de l’alumnat.
  • Amb les dades recollides es generarà un document en paper que es facilitarà a l’alumnat en juny per a la formalització de matrícula convenientment signat, informarem més endavant.

OPTATIVITAT CURS 24_25

Ordenar per preferència

1r ESO  CONSULTEU ACÍ MÉS INFORMACIÓ SOBRE OPTATIVES

2n ESO  CONSULTEU ACÍ MÉS INFORMACIÓ SOBRE OPTATIVES

3r ESO  CONSULTEU ACÍ MÉS INFORMACIÓ SOBRE OPTATIVES

4t ESO  CONSULTEU ACÍ MÉS INFORMACIÓ SOBRE OPTATIVES

L’alumnat ha d’elegir Religió o Atenció Educativa amb 1 hora lectiva.

Els passos a seguir per a la realització de la matrícula són els següents:

1. Llegir la següent informació

AMPA

ADATAU

INFORMACIÓ D’INTERÉS

2. Emplenar el següent formulari

Es podrà emplenar el qüestionari una única vegada, és a dir, no es podrà modificar l’optativitat triada en la formalització de la matrícula.