IES Betxí, centre examinador de les proves per a l’obtenció del títol de tècnic o tècnica de FPGM de SMX

La Resolució del 23 de setembre de 2024, de la Direcció General de Formació Professional, per la qual es convoquen proves per a l’obtenció dels títols de tècnic o tècnica i de tècnic o tècnica superiors de Formació Professional determina que l‘IES Betxí serà centre examinador del títol de Formació Professional de Grau Mitjà, Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) el 2024.

Per a més informació, es pot consultar el següent enllaç o la resolució en pdf.

A més a més, en aquesta pàgina es troba la informació més detallada, en forma de preguntes i respostes, FAQ, que pot ser més aclaridora.

Dates d’interés:

• Inscripcions: del 30 de setembre al 14 d’octubre
  • Publicació relació provisional de persones admeses i excloses: 18 d’octubre
    • Reclamacions: del 21 al 22 d’octubre
  • Publicació relació definitiva de persones admeses i excloses: 25 d’octubre
    • Reclamacions: recurs alçada davant la direcció territorial de la província, en el termini d’un mes
  • Sol·licitud d’anul·lació de matrícula: fins al 8 de novembre
  • Publicació orientacions a l’alumnat: fins al 4 de novembre
  • Realització de proves: entre el 19 i el 27 de novembre (ja s’informarà al web del centre)
    • Resultats provisionals: 10 de desembre
      • Reclamacions: de l’11 al 13 de desembre
    • Resultats definitius: 17 de desembre
      • Reclamacions: del 18 al 19 de desembre

Documentació a presentar al centre:

• Sol·licitud d’inscripció que es presentarà en un sol centre (annex III).
  • Número d’identificació de l’alumne o alumna en cas de posseir-lo (NIA).
  • DNI, o targeta d’identitat d’estranger, visat d’estudis o passaport, amb fotocòpia del document original per a ser compulsada.
  • Acreditació de reunir algun dels requisits d’accés a Formació Professional per al grau mitjà o superior.
  • Declaració responsable de no estar matriculat durant el curs 2024-25 en els ensenyaments conduents a un títol i, simultàniament, en les proves convocades per esta o qualsevol altra administració educativa que tenen com a objecte l’obtenció del mateix títol. Un model d’esta declaració figura en l’annex X.
  • Justificant del pagament de les taxes corresponents (Prova obtenció títol Grau Mitjà F.P).

Les reclamacions es podran enviar al correu 12000406.secretaria@edu.gva.es