Projectes d’Aprenentatge-Servei basats en l’Economia del Bé Comú

El passat dijous 21 de març a l’auditori de Betxí l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i de 1r de batxillerat va presentar els seus projectes d’Aprenentatge-Servei basats en l’Economia del Bé Comú. Aquests projectes s’enquadren dins del cicle de xerrades #FuturSostenible organitzat per la “Fundació Cívica Novessendes”

Després, Maria José Antoni (Cuinatur) i José Gámiz (Grup La Plana) van apropar, des d’una perspectiva sostenible, la realitat empresarial del seu dia a dia a l’alumnat.

Per acabar, Miguel Ribera ens va oferir el seu espectacle de màgia “Els ODS màgics”.

@fundacio_novessendes, @futursostenible1