L’IES de Betxí acaba el més de març amb diverses activitats i una jornada a l’exterior.

Professorat i alumnat han compartit una jornada agradable que permet conèixer els voltants més pròxims i proposa l’esport com a oci alternatiu.

Marxa a peu a les Penyes Aragoneses i ruta ciclista al casc antic d’Onda.

Per esmorzar l’AMPA ha repartit mones a l’alumnat per donar la benvinguda a les pasqües, també ha patrocinat la projecció d’una pel·lícula al centre. Gràcies pel vostre temps, esforç i implicació amb el centre.

Deixem algunes de les imatges mostra del bon dia que hem passat.