Dia Mundial de la Filosofia

Com cada any, el tercer dijous de novembre, se celebra el dia Internacional de la Filosofia, seguint l’acord decretat oficialment per la UNESCO en el 2005. El Dia Mundial de la Filosofia celebra la importància del pensament filosòfic i anima a les persones de tot el món a compartir la seua herència filosòfica entre si. Durant el matí del dijous 17 de novembre, part de l’alumnat més destacat de Filosofia va intervindre en la Sala d’actes de l’IES Betxí davant els seus companys i companyes de 3r ESO i de 1r BACH per a acostar-los la reflexió filosòfica i sembrar aqueixa llavor de la reflexió i el pensament crític tan necessària en els nostres temps. Esperem, aquest siga el començament d’una nova tradició en el nostre centre, on la filosofia puga mostrar-se com una activitat imprescindible, més enllà de les aules. Gràcies especialment a les alumnes i alumnes que van intervindre directament i a tots els assistents. Pablo Hernández (en representació del departament de filosofia).