MOLTES FELICITATS CARLA!!!

L’alumna del nostre Centre, Carla Peñalver Soler, de 2n de Batxillerat B, ha aconseguit, en la Prova d’Accés a la Universitat en la convocatòria ordinària de juny de 2023, una de les 100 millors qualificacions en la fase obligatòria de tots els centres adscrits a la Universitat de València.

La Universitat de València ha comunicat a l’IES BENIMAMET per carta aquesta important notícia i ha felicitat el Centre per l’excel·lent preparació de Carla i els bons resultats obtinguts per l’alumnat del nostre IES.

Carla ha cursat el Batxillerat en l’IES BENIMAMET i ha obtingut Matrícula d’Honor en aquesta important etapa prèvia als estudis universitaris.

Carla, al costat dels seus familiars i representants del nostre IES, acudirà a un acte que se celebrarà en la Facultat de Medicina de la UV, en el qual es felicitarà a tot aquest alumnat pel seu nivell d’excel·lència en totes les matèries de la prova d’accés, i se’ls desitjaran els mateixos èxits en la nova etapa universitària que prompte iniciaran.

Com a Institut Públic, compromés amb un ensenyament de qualitat, ens sentim molt orgullosos i feliços d’aquest reconeixement, per la qual cosa la Direcció del Centre, el Claustre de Professorat i el Personal d’Administració i Serveis de l’IES BENIMAMET felicita encaridament la nostra alumna Carla Peñalver Soler i a la resta de l’alumnat del nostre centre que ha obtingut també molt bons resultats.

ENHORABONA!!!   FELICITATS!!!