Cultura clàsica

El principal propòsit del departament de Cultura Clàssica és despertar en el nostre alumnat la inquietud i la curiositat pel coneixement de tots els aspectes tant sociopolítics com culturals en totes les seves manifestacions que han influït i que són presents en la realitat que ens envolta.

Així, per una banda, estudiem aspectes lingüístics, que inclouen les llengües d'origen i les etimologies a què van donar lloc, per tal que coneguin el significat originari dels termes que utilitzen, i de l'altra, qüestions socials, artístiques i culturals general. Dentre aquestes podem citar el Dret romà i la seva influència en el Dret actual, la influència de la cultura clàssica en les Arts Plàstiques i en la Literatura, Arquitectura, etc.

Per últim i no menys important, tenim una profunda preocupació per inculcar al nostre alumnat un sentiment i perspectiva humanística, compatible en la nostra opinió amb tots els avenços i mitjans tecnològics en què viuen.

NOTÍCIES I NOVETATS